Әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары » Топар орта мектебі
«Алматы облысы білім басқармасының
Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі» мекмлекеттік мекемесінің
"Топар орта мектебі"
мектепке дейінгі шағын орталығымен
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
25
февраль
2023

Әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары



                                                                                                                                                                        Бекітілген ________

                                                                                                                                                                        Мектеп директоры


Қазақстан Республикасының                                                                                                                   Момынкулова Э.Б.

Білім және ғылым министрі

2020 жылғы 6 сәуірдегі

№ 130 Бұйрығына  2-қосымша

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығы

«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ  БАЛҚАШ  АУДАНЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ» 

МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ “ТОПАР ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН 

ОРТАЛЫҒЫМЕН” МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ




ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ








2022-2023 оқу жылы

Әлеуметтік-педагог  Такибаева Г.А

“Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі” мемлекеттік мекемесінің

 “Топар орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” мемлекеттік коммуналдық мекемесі

Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары

2022-2023 оқу жылы


№ p /p

Оқиғалар

Мерзімдері

Жауапты

Есеп пішіндері

I. Сыныптарды, мектептерді әлеуметтік аттестациялауды жүргізу

1

Ұйымдастырушылық іс-шаралар. 


  • Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын құру.


  • Нормативтік-құқықтық құжаттар базасын жинақтау.

тамыз

әлеуметтік педагог

жоспар

2

  • «Мектепке жол» акциясы аясында мектепішілік құрылған мобильдік топпен бірлесе отырып, мектепке әлеуметтік жағдайларына байланысты келе алмайтын оқушыларды анықтау.
  • Әлеуметтік көмек алатын отбасыдан шыққан оқушылардың ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

тамыз

әлеуметтік педагог

акция аясында

3

  • «Мектепке жол» акциясы аясында әлеуметтік қорғауды қажет ететін отбасынан шыққан балаларды «Міндетті білім қорынан» көрсетілетін қаржылай және материалдық көмекке ұсыну.



  • Демеушілер тарапынан көрсетілетін қайырымдылық іс шараларын ұйымдастыру.


тамыз

әлеуметтік педагог ДТЖЖО

пед кеңес анықтама

4

-Мектептің әлеуметтік паспортын жасау мақсатында мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайына сынып жетекшілермен бірлесе отырып,  зерттеу жұмыстарын жүргізу, мектептің әлеуметтік паспортын жасау.

-Тұл жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар

- Ерекше білімді қажет ететін, үйде оқытылатын оқушылар

- Атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасынан шыққан оқушылар

- Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар

- Көп балалы отбасынан шыққан оқушылар

- Жартылай жетім отбасынан шыққан оқушылар

- Ажырасқан отбасынан шыққан оқушылар

- Ерекше назарды қажет ететін отбасынан шыққан оқушылар

- Мектепте оқитын мүгедектігі бар оқушылар

- Өгей ата-анамен тұратын оқушылар (өгей әкемен тұратын, өгей анамен тұратын)

-Жақын және алыс шет ел азаматтығы бар оқушылар

- Қандас отбасыдан шыққан оқушылар



тамыз

әлеуметтік педагог

сынып жетекшілер

пед кеңес анықтама

5

Мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыру. 

 Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларын бір мезгіл  қоғамдық тамақпен қамту бойынша  жұмыстар жүргізу.


тамыз

әлеуметтік педагог ДТЖЖО

пед кеңес анықтама

6

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан балалардың білім алуына жағдай жасау мақсатында (қашықтан білім беру болған жағдайда интернет желілерімен, ноутбук, компьютермен) оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстарын қадағалау.

тамыз

әлеуметтік педагог сынып жетекші

кітапханашы

пед кеңес анықтама

7

Оқушылардың әлеуметтік санатын зерттеу қорытындысы бойынша  мектептің әлеуметтік паспорты :

Толық отбасылар

Толық емес отбасы 

Анасы жоқ отбасылар

Әкесі жоқ отбасылар

Ата-анасының бірі бар ажырасқан отбасы

Көп балалы отбасы

Аз қамтамасыз етілген оқушылар отбасы   

Қорғаншылық (қамқоршылықтағы) балалар

Мүгедек балалар, мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушылар;

Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар

Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар

Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар

Өгей ата-анамен тұратын 

Әр бала  өз отбасымен жақын туыстарының үйінде тәрбиеленетін

Тасымалданатын оқушылар

Жалдамалы пәтерде тұратын отбасылар

Ата-аналарының білім:

Жоғары, жоғары білімнен кейінгі

Техникалық және кәсіптік

Орта

қыркүйек

әлеуметтік педагог

мектептің әлеуметтік     төлқұжатын әзірлеу

II. Балалар құқығы жұмысы

8

Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен және қорғаншылармен ҚББ байланыса отырып жұмыс жүргізу.

жыл бой

әлеуметтік педагог

анықтама

9

Ата-ана және бала құқығы туралы ата-аналар жиналыстарында түсіндірме жұмыстарын жүргізу 

тоқсан сайын

әлеуметтік педагог сынып жетекшілер психолог

анықтама

10

«Мектептегі бала құқығы» оқушылар арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

қыркүйек, қазан

әлеуметтік педагог ДТЖЖО

мәлімет білім бөліміне

11

«Отбасылық қарым қатынас» тақырыбында орта буын санаптарында эссе жазу.

желтоқсан

әлеуметтік педагог сынып жетекшілер

анықтама

12

«Бала құқығы- асыл қазына»  білім және ғылым саласындағы жаңалықтар.

 Мектеп бірітуші сыныптарға түсіндірме жұмыстарын жүгізу. 9-11 сыныптар

желтоқсан

әлеуметтік педагог ДТЖЖО психолог сынып жетекші

анықтама

13

«Мен және менің дінге көзқарасым» 7-11  сыныптар сауалнама

ақпан

әлеуметтік педагог ДТЖЖО психолог 

анықтама

14

«Өмір құндылығы» 5-11 сыныптар тренинг

сәуір

әлеуметтік педагог ДТЖЖО психолог

анықтама

III. Тіркеудің әртүрлі формалары бойынша оқушылармен жеке профилактикалық жұмыс

15

Үйде оқытылатын оқушылардың үй жағдайына зерделеу жұмыстарын жүргізу, ата-аналарына психологиялық педагогикалық әлеуметтік қолдау көрсету жұмыстарын жүргізу.

жылына екі рет

әлеуметтік педагог 

және комиссия құрамы

Акт 

қамқоршының есебі

16

Әлеуметтік педагогикалық қолдауды  қажет ететін (жаңадан анықталып, проблемалық жағдайға тап болған)     отбасынан шыққан оқушылармен кешенді жұмыстар жүргізу  

қыркүйек

ДТЖЖО

сынып жетекші

әлеуметтік педагог

педагог психолог


анықтама

17

Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқықбұзуға бейім оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалануын ұйымдастыру мақсатында ұйымдастырылған жұмыстармен жұмыс.


Әлеуметтік- тұрмыстық  жағдайына зерделеу жүргізу.


Жыл бойы

ДТЖЖО

әлеуметтік педагог 

педагог психолог


тізім

18

«Мен тұлғамын» 5-7 сыныптар дөңгелек үстел

наурыз

әлеуметтік педагог психолог

анықтама

19

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан оқушылардың  мектепішілік  және қала сыртындағы лагерьде демалуын қамтасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру

мамыр

әлеуметтік педагог 

оқушы құжаттарын жинау

IV. Педагогикалық ұжыммен және
 сыртқы ұйымдармен өзара әрекеттесу бойынша жұмыс ( кәмелетке толмағандар істері жөніндегі бөлім ,
 кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссия , қорғаншылық және қорғаншылық органдары)

20

Жетім және қамқорлықтағы оқушылардың, үйде оқытылатын оқушылардың үйлеріне барып зерделеу жұмыстарын жүргізу

үнемі

әлеуметтік педагог

педагого психолог

сынып жетекші 

педагог ұйымдастырушы

болған жағдайда

21

Сабақтан себепсіз қалып кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссияға ұсынылған оқышылармен (бар болған жағдайда)  психологиялық педагогикалық, әлеуметтік жұмыс жүргізу.

Үнемі


22

Ата- апасымен     тұратын оқушылардың отбасылық , әлеуметтік жағдайын бақылау

үнемі


23

Медициналық сала өкілдерімен кездесулер өткізу

жоспарға сай


V.Оқушылардың ата-аналарымен (отбасымен) немесе басқа заңды өкілдерімен профилактикалық жұмыс

24

Ата-аналар жиналыстарына қатысу;

Сынып жетекшілерінің     әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау.

І.ІІ.ІІІ.ІУ тоқсан

әлеуметтік педагог

ДТЖЖО

хаттама

25

Әлеуметтік көмекті қажет ететін, ерекше білімді қажет ететін оқушылардың білім алуын қадағалау.

Үнемі

әлеуметік педагог 

кеңес беру анасымен сұхбаттасу

26

Аудандық әкімшілік, және қалалық жұмыспен қамту орталығымен байланыста болып, АӘК алушы отбасылардың тізімін тоқсан сайын алып отыру, оқушыларды анықтау,

І.ІІ.ІІІ.ІУ тоқсан

әлеуметтік педагог


27

«Отбасы жарастығы» дөңгелек үстел ата-аналармен 

наурыз

әлеуметтік педагог,психолог ДТЖЖО . сынып жетекші

хаттама

VI. Диагностикалық және аналитикалық әрекеттер

29

Оқушылардың отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында «Отбасымдағы өз ойым, өз орным» сауалнамасын алып, диагностика жүргізу. 7-11 сыныптар аралығы.

Мамыр

әлеуметтік педагог

анықтама

30

Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебі

мамыр

әлеуметтік педагог

SVOT талдау

31

Келесі жаңа оқу жылына жоспар құру

мамыр

әлеуметтік педагог

Жоспар әзірлеу




Әлеуметтік педагог                         Г.Такибаева